  • Data: 2018-10-11 07:35:25
    Temat: Re: Rotacja opon między kołami
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 10 Oct 2018 13:14:53 -0700, Yeti Siedzinski wrote:
    > Ja mam i rotuje wszystkie 5 kolek :).

    Ponoć dzisiejsze opony bardzo nie lubią zmian kierunku kręcenia. Ale może
    to tylko spisek producentów opon.

    > Nie chce zostac z zapasem "jak
    > nowy" bo potem bede "zmuszony" by znowu zakupic takie same opony.

    Rotacja przód-tył powinna zapewnić jednostajne zużycie wszystkich
    czterech opon, pod warunkiem że zbieżność jest prawidłowa. A zapasówka
    może przecież zostać z innym bieżnikiem, w razie przyszłej wymiany.

    Mateusz