  • Data: 2017-10-13 20:29:35
    Temat: Re: Rozbudowa kilkuletniego desktopa
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak swoją drogą, jak w chwili obecnej na wydajność systemu wpłynie
    dołożenie niezbyt drogiej karty graficznej - np. czegoś od nVidii do 400
    zł? Mogę liczyć na to, że procesor zostanie odciążony podczas
    generowania elementów GUI albo oglądania wideo?
    Czy normalne programy użytkowe (i sam system) korzysta czasem z CUDA,
    czy jest to cały czas domeną obliczeń naukowych i bitcoinowego górnictwa?

    Mowa cały czas o Linuksie. Grać nie mam raczej zamiaru (choć nie
    wykluczam, że kiedyś może mi się zachcieć odpalić jakąś grę ze Steama) a
    o zakupie karty graficznej myślę z bardziej trywialnego powodu -
    chciałem sobie zrobić trójmonitorowe stanowisko pracy, a płyta główna ma
    tylko dwa wyjścia monitorowe (DVI i analog). :)