  • Data: 2019-05-14 18:31:27
    Temat: Re: Ruch prawostronny ? Możliwie blisko.
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-05-13 o 22:11, JaLa pisze:

    > Oznacza, że WEDŁUG CIEBIE nie ma możliwości jechania bliżej prawej
    > krawędzi jezdni i musisz jechać lewym pasem.

    Nigdy bym w ten sposób nie pomyślał. Ale może i racja. Niepokoi mnie
    natomiast to, że policyjne łapanki zatrzymują kierowców, którzy jadą
    lewym pasem mimo zniszczonego prawego. Oczywiście nie ma informacji, czy
    ukarali kierowców mandatami po takim zatrzymaniu więc na dwoje babka
    wróżyła.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek