  • Data: 2019-02-11 10:42:24
    Temat: Re: SX4 2013 jak sprawdzić czy ma 4x4?
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-02-11 o 00:43, RadoslawF pisze:

    > No zobacz za zagazowanie SAAba z turbiną dałem tylko 2,5 tyś.
    > Oszukali mnie czy jak?  :-)
    >

    > Pozdrawiam

    Zabytki mają ulgi :-)
    T.
    A tak poważnie - zależy od liczby cylindrów i od generacji instalacji.
    Najlepsza jest w fazie ciekłej. Przykłady (ze strony
    https://nagaz.pl/cenniki/montaz-instalacji-lpg/) - 4-cylindry do 140 kW
    - 6000-6600, powyżej 140 kW - 7000-7600 zł. W sumie i tak, jak ktoś dużo
    jeździ, to mu się opłaci.