    Subject: Re: Samokontrola zasilania - Arduino
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: ToMasz <N...@o...pl>
    Date: Fri, 19 May 2017 08:55:43 +0200

    > 6. Teoretycznie może powstać zombie: Atmega będzie off, a współpracujące
    > układy nadal on. Nie widzę jak Atmega mogłaby w warunkach bycia off
    > podjąć działania dla zrobienie off innym. Takie coś da się zrobić choćby
    > przez CS każdego układu: dać opór 1M do Vcc ew. Gnd.
    moja wiedza na temat arduino jest bardzo podstawowa. ale na zdrowy
    rozum, układ który nie działa, nie bardzo może sterować czymkolwiek,
    albo decydować o tym czy się załączy czy nie. to musisz rozwiązać
    zewnętrznie. I jak się nad tym zastanowić to jest to stosunkowo proste.
    Niech owa atmega podczas pracy "trzyma" przekaźnik w górze. jak
    przekaźnik klapnie na "dół", wszelkie dodatkowe układy dowiedzą się że
    przestała działać

    ToMasz

    PS. oczywiście bez przekażnika też się da, ale tak jest bardzeij obrazowo