    From: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Samsung Skyrocket czy HTC One X?
    Date: Sun, 21 Oct 2012 22:29:02 +0200
    <k5ms9a$h8j$2@dont-email.me> <k5mu4o$fnh$1@node1.news.atman.pl>
    <50826cc6$1@news.home.net.pl> <s...@h...ck.polsl.pl>
    <k5u9cv$q27$1@dont-email.me> <s...@h...ck.polsl.pl>
    <5083bc66$0$1301$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@h...ck.polsl.pl>
    <5083e6b6$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@h...ck.polsl.pl>
    <5083f92f$0$1311$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@h...ck.polsl.pl>
    <5084308b$0$26698$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@h...ck.polsl.pl>

    Dnia Sun, 21 Oct 2012 18:38:38 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):

    > Czyli dostepne jest mniej jak 32, a nie 32+.

    Dostępne jest 32GB. Dla programów i danych łącznie. Nikt ci w specyfikacji
    nie obiecywał chyba 32GB na twoje cenne *dane*?

    > No i? Ty zyjesz online, ja offline. Znow zakladasz, ze kazdy musi
    > funkcjonowac tak jak Ty. Powiekszone ego, czy przyciasna wyobraznia?

    Smartfon z Androidem do używania offline? No ok, tylko... po co?

    > Rozmawiam z gosciem, ktory proponowal dopiecie przenosnego dysku do
    > telefonu. Uprzedzalem, ze potrafie na tym poziomie. :-)

    Widzę, że powinienem używać wyrazistych tagów oznaczających ironię i
    sarkazm. z modyfikatorami na oznaczenie gryzienia w dupsko :P

    > PS. Bez odbioru, bo mam ciekawsze zajecia.

    Czyżby porządki na karcie?

    BP, NMSP

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118