    From: mk4 <m...@d...nul>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ścieżki rowerowe w centrach miast to bzdura
    Date: Sat, 4 Jul 2015 16:05:02 +0200

    On 2015-07-04 12:30, Mieszczuch wrote:
    > Wiem, że strasznie się narażam i wszyscy zaraz się na mnie rzucą.
    > Ja jednak uważam, że jeżdżenie rowerem (i rekreacyjne bieganie)
    > w miastach, szczególnie w naszych zanieczyszczonych spalinami
    > wiekowych samochodów centrach miast, to wielka bzdura.
    > Jestem pewien, że gdy ludzie wreszcie zrozumieją, że nie ma nic
    > bardziej niezdrowego niż głębokie wdychanie spalin, spowodowane
    > intensywnym wysiłkiem, ta moda minie. Okaże się wtedy, że ścieżki
    > rowerowe są całkowicie zbędne, a miliony na ich budowę zostały
    > wyrzucone w błoto.
> [...]

    Pwod jest zupelnie inny - zeby zrobic sciezke cos trzeba zabrac - albo
    pas jezdni albo pol chodnika albo miejsca do parkowania. Ludzi i
    samochodow porusza sie setki jesli nie tysiace. W porownaniu z nimi
    rowerow jest garstka. I to jest bezsens.
    Jest ich tyle co nic a miejsce na sciezke zarezerwowane na stale i przez
    to zle wykorzystane (bo nie wykorzystane).

    --
    mk4