  • Data: 2017-12-21 14:33:57
    Temat: Re: Sens numeracji 39xxx
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SDD" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    W dniu wtorek, 19 grudnia 2017 17:13:33 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    >Nie nie - III strefa. Czyli w polowie lat 90' impuls co 10 sekund w
    >godz 6-18 - a zatem wcale nie tanio.

    Tak mi jakos utkwilo, na billingu kwota dwucyfrowa, i zaczalem
    dochodzi kto, gdzie i po co i w ogole gdzie ten 39 jest ... az sobie
    przypomnialem ze sam na jakies teleszkolenie zadzwonilem, a oni
    kilkadziesiat minut trwalo.

    No coz, kwota nizsza niz pojechac.

    > I w cennikach zagranicznych tez juz tak jest , czy jakos zostalo
    > wiecej ?

    >Zagranica to inna bajka. Duze telekomy nie rozrozniaja (albo w ogole
    >nie łączą)

    To by bylo troche glupio - specjalny telefon "dla biznesu" a z
    zagranicy nie mozna zadzwonic.

    TP to pewnie nie rozrozniala na laczach zagranicznych, ale inni mogli
    miec jakies ograniczenia.

    J.