  • Data: 2017-12-19 19:13:39
    Temat: Re: Sens numeracji 39xxx
    Od: SDD <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 19 grudnia 2017 17:13:33 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > I w cennikach zagranicznych tez juz tak jest , czy jakos zostalo
    > wiecej ?

    Właśnie sprawdziłem - i np. Halonet też za 39xxx liczy więcej, ale powiedzmy w
    granicach rozsądku. Normalnie minuta kosztuje 0,07 a za 39xxx kosztuje 0,10 zł.
    Też pewnie jedynym uzasadnieniem jest rynek i psychologia, bo nie widzę powodu, dla
    którego połączenie idące *tą samą drogą* ma kosztować 3 grosze więcej. No ale też
    liczą, że ktoś nie wie.

    Ja kiedyś mamę swoją nauczyłem dzwonić przez mój Tlenofon dostępem wdzwanianym -
    dzwoniła do koleżanki z Francji na numer jej stacjonarny paryski za 0,07/min
    Ale koleżanka do niej dzwoniła z Funboxa, gdzie miała numer francuski niegeograficzny
    i ona oddzwoniła na tenże numer i policzyło coś koło 2,80/min

    Dopiero przykazałem, by tego nigdy nie robiła i wprowadziłem jej numer skrócony dla
    numeru zwykłego, paryskiego.