eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSerwis Brother › Re: Serwis Brother
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Artur Miller <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Serwis Brother
    Date: Wed, 22 Jul 2015 19:36:54 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 18
    Message-ID: <mookbm$24f$2@usenet.news.interia.pl>
    References: <55afd053$0$2195$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: user-5-173-42-72.play-internet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1437586614 2191 5.173.42.72 (22 Jul 2015 17:36:54
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 22 Jul 2015 17:36:54 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.7.0
    In-Reply-To: <55afd053$0$2195$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:683759
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-07-22 o 19:18, earthwalker pisze:
    > Witam,
    >
    > Muszę wysłać urządzenie wielofunkcyjne Brother do serwisu, gdyż nie
    > wykrywa mi czarnego kartridża.
    > W związku z powyższym mam takie pytania:
    > 1. Czy nieoryginalne kartridże (ActiveJet) mogą być powodem odmówienia
    > naprawy gwarancyjnej?
    > 2. Czy lepiej wysłać do serwisu Blasc czy Comp?
    > 3. Czy wysyłać drukarkę do głównej siedziby czy najbliższego oddziału?
    >
    > Pozdrawiam!
    >


    serio nie da się zadzwonić gdzieś i sie tego dowiedzieć?

    @

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: