-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Michał Gut <m...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Serwisowanie auta.
Date: Wed, 18 Aug 2010 13:14:00 +0200
Organization: WSISiZ
Lines: 20
Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl
Message-ID: <i4gf9e$42q$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
References: <1...@b...dyndns.org> <i4g1he$g63$1@inews.gazeta.pl>
<i4g7gm$825$1@inews.gazeta.pl> <4c6ba50c$1@news.home.net.pl>
NNTP-Posting-Host: gw7.knc.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: portraits.wsisiz.edu.pl 1282130030 4186 85.219.142.7 (18 Aug 2010 11:13:50
GMT)
X-Complaints-To: a...@w...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 18 Aug 2010 11:13:50 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2304681
[ ukryj nagłówki ]> Rosnąca komplikacja silnika też nie służy trwałości - zyski ekonomiczne
> są pomijalne, bo zużycie paliwa jeśli spada, to niewiele, a jak jakiś
> gówniany czujnik zwariuje, to może wręcz wzrosnąć. Więcej można zyskać
> na odchudzeniu pojazdu (wyrzuceniu ciężkich gadżetów, wymagających
> dodatkowego zasilania) i inteligentnej jeździe.
eeee nie przesadzaj
ostatnio zszedlem do 4,3l diesla jadac >120. znajdz mi starocia ktory
zejdzie w okolice tej granicy
1.3 multijet fiata
zgodze sie natomaist ze wiecej elementow w silniku to wiecej elementow ktore
moga sie popsuc.... to fakt niezaprzeczalny. stare diesle dopoki trzymaly
kompresje to jechaly.
teraz?
padnie ci jedna czujka i stoisz:)
albo kompa zalejesz:) albo sie spali:) albo pompa wysokiego cisnienia
zacznie dawac za male:)
Następne wpisy z tego wątku
- 18.08.10 13:21 z
- 18.08.10 13:24 Adam Szewczak
- 18.08.10 14:01 Andrzej Lawa
- 18.08.10 14:15 AL
- 18.08.10 14:24 z
- 18.08.10 14:30 Agent
- 18.08.10 16:58 J.F.
- 18.08.10 19:16 Tomasz Pyra
- 18.08.10 19:30 Michał Gut
- 18.08.10 19:30 Tomasz Pyra
- 18.08.10 19:32 Michał Gut
- 18.08.10 19:36 waperr
- 18.08.10 19:55 z
- 19.08.10 00:15 AL
- 19.08.10 07:17 Artur Frydel
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=