  • Data: 2018-07-10 11:11:41
    Temat: Re: Sieć Rebtel - jak to działa?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-10 o 10:55, r...@k...pl pisze:

    > Zamówiłem sobie SIM i zachodzę w głowę jak to działa. Informacji w necie
    > prakycznie zero.
    > Niby wszystko za 0zł (płatne tylko MB), ale to "normalna sieć" czy jakieś
    > dzwonienie po TCP/IP?
    > Dodzwonią się do mnie tradycyjnie i tak samo będę wydzwaniał czy to idzie po
    > necie?

    Dla ciebie jako użytkownika bez znaczenia. Masz "numer widoczny przez
    telefony" a którędy puszczą sygnał bez znaczenia. Przynajmniej do czasu
    spadku jakości.

    > Jakieś kruczki? :)

    Firma u nas nowa i nie wiadomo czy nie zwinie się za rok czy dwa.
    Bo jej karty będą wykupować nie młodzi ludzie ustawieni na
    obowiązkowy internet (płatny) a osoby starsze korzystające
    tylko z połączeń telefonicznych, czyli nie przynoszące firmie
    dochodów.