-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!border2.nntp.ams1.giga
news.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!u
nt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Skrzynia dwusprzęgłowa i postój na światłach
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <r2ausl$4cl$1@gioia.aioe.org>
Date: Sun, 16 Feb 2020 20:57:04 +0100
Message-ID: <ey6x72hdpt60.1rlawj8gvhbfr$.dlg@40tude.net>
Lines: 24
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
X-Trace: 1581883024 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 557 82.143.187.50:57236
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2672133
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sun, 16 Feb 2020 09:35:32 +0100, Cavallino napisał(a):
> Wiadomo, że klasycznych asb, nie przełącza się na światłąch w tryb
> Parking, bo się w ten sposób szybciej zużywają.
>
> Czy to samo dotyczy skrzyń dwusprzęgłowych?
>
> Bo na logikę, to taki postój na trybie Drive, jest równoznaczny z
> postojem na wrzuconym biegu i wciśniętym sprzęgle w skrzyni manualnej -
> a nikt tak nie robi przecież.
> Bo ani to zdrowe dla sprzęgła, ani wygodne (konieczność trzymania
> wciśniętego pedału).
W skrzyniach DSG jesli sie nie myle jest odwrotnie - normalnie
sprzeglo jest rozsprzeglone, odpowiedni silownik zasprzegla.
Biorac pod uwage, ze w czasie jazdy jedno sprzeglo jest polaczone, a
drugie nie - postoj na swiatlach im chyba nie szkodzi duzo.
A rozlaczone na postoju musza byc oba sprzegla - niezaleznie czy drive
czy park.
P.S. a nie maja automatycznych hamulcow postojowych ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.02.20 22:03 J.F.
- 16.02.20 23:18 Grzegorz Tomczyk
- 17.02.20 10:53 Przemek Jedrzejczak
- 17.02.20 12:26 Mirek Ptak
- 17.02.20 13:24 ąćęłńóśźż
- 17.02.20 17:58 Cavallino
- 18.02.20 07:58 Mirek Ptak
- 18.02.20 08:44 Przemek Jedrzejczak
- 18.02.20 11:32 Grzegorz Tomczyk
- 18.02.20 12:16 Przemek Jedrzejczak
- 18.02.20 15:41 s...@g...com
- 18.02.20 15:44 s...@g...com
- 18.02.20 16:21 Tom N
- 18.02.20 17:42 s...@g...com
- 18.02.20 19:22 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- Elektryk przytarł podłogę
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
- P0 jusz żondzi
- Taryfikator mandatów
Najnowsze wątki
- 2024-05-02 Gdańsk => Business Development Manager - obszar bezpieczeństwa IT <=
- 2024-05-02 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-02 Katowice => Java Developer <=
- 2024-05-02 'Studenci do nauki!'
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Wrocław => Lider Serwisu/Programista PLC z językiem niemieckim <=
- 2024-05-02 Łódź => Senior DevOps Engineer <=
- 2024-05-02 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-02 Ulm => Solution Architect (secure communication and IoT solutions) <=
- 2024-05-02 Fotowoltaika - inwerter - jakie ficzery?
- 2024-05-01 1902 Clement Gerrard
- 2024-05-01 Białystok => Inżynier DevOps (Kubernetes, AWS) <=
- 2024-05-01 Berlin => IT Network Engineer <=