eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySkrzynia dwusprzęgłowa i postój na światłach › Re: Skrzynia dwusprzęgłowa i postój na światłach
  • Data: 2020-02-18 15:44:15
    Temat: Re: Skrzynia dwusprzęgłowa i postój na światłach
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu niedziela, 16 lutego 2020 02:35:35 UTC-6 użytkownik Cavallino napisał:
    > Wiadomo, że klasycznych asb, nie przełącza się na światłąch w tryb
    > Parking, bo się w ten sposób szybciej zużywają.
    >
    > Czy to samo dotyczy skrzyń dwusprzęgłowych?
    >
    > Bo na logikę, to taki postój na trybie Drive, jest równoznaczny z
    > postojem na wrzuconym biegu i wciśniętym sprzęgle w skrzyni manualnej -
    > a nikt tak nie robi przecież.
    > Bo ani to zdrowe dla sprzęgła, ani wygodne (konieczność trzymania
    > wciśniętego pedału).
    >
    > Co bardziej zaszkodzi trwałości skrzyni/sprzęgła - postój na światłach w
    > trybie Drive, czy przełączanie na Parking/Neutral w każdej sytuacji?

    Mysle ze to pytanie jest bez sensu.

    Jak masz jednosprzeglowa to ona ma luzny bieg. Czy sie wlacza nie wiem ale mozna
    sprawdzic.

    Jak masz dsg to powinienes sie martwic tym ze to jedno sprzeglo caly czas jest
    rozsprzeglone wiec sie zuzywa. No nie?

    Nie. Bo to inne konstrukcje sa i jak sa rozsprzeglone to sie nie zuzywaja.

    A jak jest w konkretnym przypadku to trza sprawdzic.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: