  • Data: 2020-02-18 16:21:19
    Temat: Re: Skrzynia dwusprzęgłowa i postój na światłach
    Od: Tom N <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    s...@g...com w
    <news:be3efa55-128f-4325-bd7c-8ad252600315@googlegro
    ups.com>:

    > Moze jednak warto ich zrozumiec?

    Ja próbuję, ale...

    > Deptanie hamulca jest pozyteczne

    Tak samo jak pożyteczne jest deptanie przy jeździe z górki... Ogarnij się.

    > bo zwykly jest skuteczniejszy od recznego

    LOL

    > (w wiekszosci przypadkow)

    w większości szrotów... Tak, nie zaciągam ręcznego, bo mi sie potem tłucze
    przez 1/2 km z tyłu w tarczobebnie...

    > swieci swiatla stopu,

    w celu?

    > jest szybsze od zrzucania recznego przy ruszaniu

    "deptanie jest szybsze od zrzucania"... Jestes IDIOTĄ?

    > nie zapomina sie o nim w tej samej sytuacji.

    ROTFL. Jesteś IDIOTĄ!

    > Do kompletu warto dodac ze widac dosyc daleko kto tam z przodu wlasnie hamulec
    puscil i rusza, pomaga przy plynnym ruszeniu calej kolumny.

    Zjawisko niespotykane w ruchu drogowym właśnie opisałeś, że kolumna rusza
    płynnie...

    > Jedyna wada to to ze kogos po oczach swieci.

    No masz, wczoraj na DK19 w Trojaczkowicach, dopiero gdy długie włączyłem, to
    sie młodziak stojacy przed obudził, i noge z hamulca zdjął...

    >Mysle ze pora sie doksztalcic i na sytuacje spojrzec na nowo.

    Brawo jasiu, zaczynasz myśleć...

    > Tak czy siak, ja bede hamulec deptal i srednio mnie obchodzi czy komus oczy z tylu
    wypadaja...

    ... ale wnioski niestety nie takie z tego myślenia wyciągasz...

    --
    'Tom N'