  • Data: 2020-02-18 15:41:34
    Temat: Re: Skrzynia dwusprzęgłowa i postój na światłach
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 18 lutego 2020 04:32:20 UTC-6 użytkownik Grzegorz Tomczyk napisał:
    > Do tej pory nie rozumiem ludzi (jest ich zdecydowana większość), którzy
    > namiętnie depczą hamulec stojąc na czerwonym świetle.

    Moze jednak warto ich zrozumiec?
    Deptanie hamulca jest pozyteczne bo zwykly jest skuteczniejszy od recznego (w
    wiekszosci przypadkow), swieci swiatla stopu, jest szybsze od zrzucania recznego przy
    ruszaniu, nie zapomina sie o nim w tej samej sytuacji. Do kompletu warto dodac ze
    widac dosyc daleko kto tam z przodu wlasnie hamulec puscil i rusza, pomaga przy
    plynnym ruszeniu calej kolumny.

    Jedyna wada to to ze kogos po oczach swieci. Mysle ze pora sie doksztalcic i na
    sytuacje spojrzec na nowo.

    Tak czy siak, ja bede hamulec deptal i srednio mnie obchodzi czy komus oczy z tylu
    wypadaja...