eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySkrzynia dwusprzęgłowa i postój na światłach › Re: Skrzynia dwusprzęgłowa i postój na światłach
  • Data: 2020-02-19 09:34:13
    Temat: Re: Skrzynia dwusprzęgłowa i postój na światłach
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >
    > Rozebranych skrzyń hydrokinetycznych widziałem tylko kilka rodzajów,
    > głównie BMW z uszkodzonym koszyczkiem. Nie naprawiałem.
    >
    > Ale w niektórych samochodach widziałem połączenie pedału hamulca ze
    > skrzynią. Wnoszę stąd, że skrzynia wie, kiedy hamulec (zasadniczy) jest
    > wciśnięty, i jest odpowiednio do tego przygotowana.
    > Natomiast nie wie, że jest zaciągnięty ręczny.
    > Coś mi też w łepetynie świta, że dawno temu ktoś mi mówił, aby ręcznego
    > nie zaciągać na D. Ten ktoś na stałe mieszkał w USA, był mechanikiem
    > samochodowym.
    >

    Mnie się wydaje, że moja auto reaguje na różny nacisk hamulca - gdy go
    lekko popuścić po mocnym ciśnięciu czuć, jakby "zasprzęglał". Auto -
    Ford Mondeo ze skrzynią Aisin 5-biegową hydrokinetyczną.
    T.

    Ps. W materiałach propagandowych tego forda była wzmianka, że skrzynia
    "uczy się" stylu jazdy użytkownika, a kombinacji działania po tym
    "uczeniu się" jest ponoć 16. Ale to marketing...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: