  • Data: 2017-11-30 21:51:22
    Temat: Re: Slaby zapis
    Od: 2late <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30/11/2017 20:41, Sebastian Biały wrote:

    > dd if=/dev/sda of=/dev/sdb ?

    Linuksy to ja mam ale na wirtualkach. :)

    > Odpalaleś jakiś współczesny Hirens Boot CD? Można mu było kiedyś podrzucić
    > sterownik do raida jesli nie widzial od ręki. Nigdy nie uzywałem, nie wiem
    > jak to się poprawnie robi.

    To jest RAID SSD na dysa Samsunga i nawet Magicians go nie widzi. Nie za
    bardzo mam teraz czas na eksperymenty, chcialbym cos sprawdzonego zeby jak
    najszybciej przywrocic, komputer do zycia. Hirens ostatnio uzywalem z 10
    lat temu jeszcze z Norton Ghostem ktory nie wiedzial co to SSD.