  • Data: 2017-12-12 08:39:05
    Temat: Re: Slaby zapis
    Od: "Leszek K." <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 11 Dec 2017 21:48:50 +0100, Adam napisał(a):

    > Czym innym jest kopia fizyczna nośnika (Ghost), a czym innym kopia
    > logiczna - czyli plików (np. Comodo).
    >
    > Comodo nie zrobi kopii dysku, który później jest w stanie wystartować.
    > W tym przypadku nadaje się w zasadzie do kopii kontenerów maszyn
    > wirtualnych.

    Wszystkie wymienione prze mnie programy (AOMEI wiem z autopsji - pozostałe
    z opisu na stronie producenta) potrafią zrobić obraz dysku/partycji.

    > Natomiast oczywistym jest, że w zasadzie nie da się odtworzyć obrazu
    > dysku na dysku aktualnie używanym.

    Czy ja coś takiego twierdziłem? Chodzi o to, że nawet starym ghostem pod
    działającym windowsem zrobisz obraz partycji systemowej, ale żeby ją wgrać
    trzeba wystartować z zewnętrznego nośnika, a tu przy nowych komputerach
    potrzebne są sterowniki do napędów. Nie próbowałem, ale nie wierzę, że
    ghost zobaczy mój dysk NVM.

    --
    Ceterum censeo Unionem Europaeam delendam esse.