  • Data: 2018-10-10 14:08:01
    Temat: Re: Slowacja - juz poluja na polskich kierowcow...
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.10.2018 o 09:58, WS pisze:
    > oczywiscie najprosciej jak sie da, czyli na pustej autostradzie ;)
    >

    > za https://wiadomosci.wp.pl/kolejny-polski-pirat-drogow
    y-na-slowacji-6304179732706945a

    > Po tym tragicznym wypadku słowacka policja zaostrzyła kontrole drogowe. Szczególnie
    zwracała uwagę na kierowców znad Wisły.
    Już myślałem, że ten rodzaj głupoty to nasza specjalność, ale widocznie
    się pomyliłem.
    Drzewo spadło na namiot z dziećmi w czasie nawałnicy = kontrolujemy
    potem wszystkie obozy namiotowe. Ja wiem, że urzędnicy muszą jakoś
    uzasadnić swoje istnienie, ale bez jaj.
    Jacek