  • Data: 2018-10-11 10:26:36
    Temat: Re: Slowacja - juz poluja na polskich kierowcow...
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-10-10 o 09:58, WS pisze:
    > oczywiscie najprosciej jak sie da, czyli na pustej autostradzie ;)
    >

    > za https://wiadomosci.wp.pl/kolejny-polski-pirat-drogow
    y-na-slowacji-6304179732706945a

    > Po tym tragicznym wypadku słowacka policja zaostrzyła kontrole drogowe. Szczególnie
    zwracała uwagę na kierowców znad Wisły. "Kolejny pirat drogowy z Polski" - napisała w
    poniedziałek tamtejsza policja na Facebooku

    Napisali, bo to nośny temat dla polityków i gawiedzi internetowej - na
    ulicach jednak tych wzmożonych kontroli nie widzę. Ba nawet zagadnąłem
    kilku Słowaków w sprawie wypadku - sprawę znają, ale specjalnie nie
    akcentują, ze to Polacy byli a bardziej, że idioci. Jeden nawet mówił,
    że Słowacy w Polsce jeżdżą jeszcze gorzej :).
    Miałem kogo zapytać, bo od pewnego czasu jestem na Słowacji co tydzień,
    jeżdżę D1 z Żyliny do Nitry. Z szacunku dla prawa :) po autostradzie
    pomykam z prędkością gps 135-139 i jestem wyprzedzany często przez
    Słowaków, Czechów, Austriaków i Rumunów. Bardzo rzadko przez Polaków i
    Niemców (tych jest mało). Często za to wyprzedzam Polaków.
    Trzeba jednak przyznać, że 90% trzyma się ograniczenia +10 - podobnie
    zresztą w mieście i na wsiach - *prawie* wszyscy zwalniają.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om