-
Data: 2016-09-23 10:53:07
Temat: Re: Smar do przegubów
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
>Czy zna ktoś jakieś lepsze smary do przegubów, niż takie, które można
>kupić
>w pierwszym lepszym sklepie motoryzacyjnym?
A rajdowe srodowisko nie zna ?
Smarow o ile pamietam jest cala masa.
>Zewnętrzne przeguby które normalnie chodzą idealnie przez długie
>przebiegi,
>po założeniu do rajdówki, po przejechaniu sportowo 100km się
>zacierają.
>Generalnie jest to przypadłość tego modelu i tak póki co to jedyna
>znana
>opcja to nowe półosie co 2-3 rajdy, albo nowe-używane co każdy, ale
>cena
>takiego rozwiązania jest trudna do zaakceptowania.
>Każdy przegub kosztuje około 1000zł, a jedyna półoś z przegubami
>jakieś
>2400zł. Używane w przyzwoitym stanie to też 300-500zł sztuka.
No to jeszcze jednen pomysl - wymieniac smar co rajd, albo nawet co
odcinek..
>Winne myślę że są obciążenia - dyferencjał z blokadą powoduje
>przekazanie
>na przegub 2x większego momentu niż normalnie (do tego nie zawsze w
>stronę
>napędzającą),
Eee, nie. Przekazany moment bedzie podobny. Za to moga byc ciekawe
momenty roznicowe, wieksze nawet niz te od silnika.
Jesli to naprawde obciazenia - to warto sprobowac gestszego smaru.
A moze wystarczy dorzucic smaru do nowych przegubow ?
>No chyba że przyczyna jest jeszcze jakaś inna (np. bliskość gorących
>tarcz
>hamulcowych, chociaż osłony hamulców mam).
Ceramiczne tarcze powinny zmniejszyc nagrzewanie przegubu.
I prawde mowiac w temperaturze bym szukal powodu.
>Przeguby muszą pozostać seryjne.
>Opcje z tym żeby nie cisnąć na jedynce, zwłaszcza w zakrętach
>aktualnie
>stosuję i udało mi się nawet przejechać ostatnio cały rajd bez
>urwania
>niczego w osiach, no ale to nie jest najlepsze wyjście :)
Zmienic auto, to sie nie nadaje do rajdow - najwyrazniej :-)
Predkosci masz tak male, ze jedynka sie nadaje ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.09.16 12:56 nadir
- 23.09.16 14:18 Adam
- 23.09.16 14:52 J.F.
- 23.09.16 15:32 yabba
- 23.09.16 15:35 Adam
- 23.09.16 17:35 J.F.
- 23.09.16 18:10 twistedme
- 23.09.16 20:06 Zenek Kapelinder
- 23.09.16 21:28 Czarek
- 23.09.16 22:43 ToMasz
- 24.09.16 00:33 Zenek Kapelinder
- 24.09.16 01:09 Tomasz Pyra
- 24.09.16 21:22 janusz_k
- 24.09.16 22:09 Maciek
- 24.09.16 22:20 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-05-17 Warszawa => Senior Software Engineer PHP (BillPro) Contractor <=
- 2024-05-17 Warszawa => International freight forwarder <=
- 2024-05-17 Warszawa => Fullastack (Java) Developer <=