  • Data: 2019-07-07 21:57:55
    Temat: Re: Smartphone do wysokości 140 mm
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 7 Jul 2019 17:17:22 +0200, mp107 napisał(a):
    > Też mam takie wrażenie.
    > W poście w serwisie reddit, do którego linka niestety nie odnalazłem
    > (podam, jeśli odnajdę), wypowiadała się osoba pracująca w firmie
    > produkującej smartfony i wspominała, że rosnący rozmiar ich wyświetlaczy
    > wynika z tego, że w krajach takich jak Indie (jeden z największych
    > rynków zbytu smartfonów) ludzie często nie kupują komputera z tego
    > względu, że smartfon potrafi praktycznie to samo. A chcąc zastąpić
    > komputer smartfonem preferowane są duże wyświetlacze.

    Nie trzeba byc Hindusem - Pszemol o tym kiedys pisal, a teraz coraz
    czesciej sam sie lapie - wygodniej siegnac po telefon niz odpalac
    komputer. Telefon zawsze wlaczony i pod reka.

    Tylko zeby naprawde bylo wygodniej, to musi miec duzy ekran.

    No i czasem sie przydaje internet, tzn www gdzies "na miescie", i znow
    trzeba duzy ekran ...

    J.