  • 11. Data: 2009-08-18 07:13:52
    Temat: Re: Smartphone roku 2009 .... iPhone 3GS
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Stefan.Burczymucha pisze:

    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > bo w usa maja baranie swoj wlasny standard odpowiadajacy z grubsza za to
    > samo

    Glupi jestes jak but.... wejdz na strone NCAP i preczytaj o niezaleznosci.

  • 12. Data: 2009-08-18 07:17:09
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Flo pisze:

    > Popatrz na drogach. To jest odzwierciedlenie testów.
    >
    > Jak mercedes A klasa wyłożył się na "teście łosia" to chyba nie było po
    > myśli europejskiego producenta. Jak Fiaty CC i SC trafiły do testów to
    > był dopiero pogrom więc nie wyjeżdżaj tu z promowaniem produktów
    > europejskich.

    Zeszk*** a EISA promuje produkt europejski o nazwie iPhone tak ?

    Taki sam argument z dupy jak teza o przekupnosc NCAP przez Europe

    > Poszukaj w necie testu Nissana Navary w pierwszej edycji. Suchej nitki
    > na nim nie zostawili (i dobrze) dlatego kolejne serie wypuszczane przez
    > producenta zostały "poprawione" i użytkownicy mogą czuć się bezpieczniejsi.

    I ktos napisze .... europejska firma gnebi nissana

    > Czy od razu przekupna?
    > A może tylko poddaje się panującej modzie.

    Jak nCAP wzieli najgorszego chinczyka by udowodnic ze europa the best :)

    Jak widac mozna znalesc bzdurne argumenty na wszystko.

  • 13. Data: 2009-08-18 07:49:43
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Tue, 18 Aug 2009 08:51:43 +0200, Flo <f...@N...gazeta.pl>
    wrote:

    >Wiem, że prawda boli ale cóż.
    >Używam 6310i zawodowo i nie ma szans aby inny model sprostał tym zadaniom.
    >Jak rozmawiam z klientami (właściciele firm, managerowie, doradcy itp)
    >to uwierz mi, że większość z nich powróciłaby do tego telefony gdyby
    >tylko wznowiono produkcję. Mają różne gadżety ale i tak jako
    >podstawowego modelu używaliby 6310i.
    >
    >Sam tak robię. Do pracy 6310i, a jako gadżet BlackBerry 8820.

    To powiem Ci że dziwną masz pracę. Mam 2 sztuki 6310i w szufladzie -
    musze je wystawić na Allegro - i uwazam że to telefon do dzwonienia a
    nei do biznesu. Ok - solidny, wytrzymały, z dobra baterią. Ale tylko
    do dzwonienia. Dla kogoś kto potrzebuje terminarza, dostepu do
    firmowego maila czy chcociażby mozliwoście zrobienia/obejrzenia MMS-a
    (np. by przesłać stan robót) to niestety za mało. Mam dość dużo
    znajomych prowadzących róznej wielkości biznesy (a i sam takowy
    prowadzę) i nikt od dłuższego czasu nie używa 6310i. Biznes nie polega
    tylko na gadaniu. Powiem szczerze że mi z dośc dużej gamy telefonów
    najbardziej pasowała Nokia E61 i nastepnei E61i. Duzy ekran, solidna
    bateria i właściwie wszytkie funkcje jakie potrezbuję do biznesu.

    Zdrówko

  • 14. Data: 2009-08-18 07:57:56
    Od: Bart Ogryczak <b...@g...com>

    On Aug 18, 7:17 am, Jan Strybyszewski <k...@...pl> wrote:
    > ... uznała EUROPEJSKA organizacja EISA.
    > Usenetowe polskie trole w ramach prostestu maja pochlastac sie polsilverami

    http://www.eisa.eu/awards/mobile

    Znaczy iPhone jest kiepski jako odtwarzacz multimediów, jako muzyczny
    telefon, jako telefon z kamera, jako telefon biznesowy... ;-)

    European Business Phone 2009-2010 -> Nokia E75
    Idź się chlastaj iTrollu ;-P

  • 15. Data: 2009-08-18 08:48:33
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

    > To powiem Ci że dziwną masz pracę.

    W sygnaturce masz napisane czym się zajmuję.

    > Mam 2 sztuki 6310i w szufladzie -
    > musze je wystawić na Allegro - i uwazam że to telefon do dzwonienia a
    > nei do biznesu. Ok - solidny, wytrzymały, z dobra baterią. Ale tylko
    > do dzwonienia.

    Bo do tego właśnie stworzono 6310i

> [...]
    > znajomych prowadzących róznej wielkości biznesy (a i sam takowy
    > prowadzę) i nikt od dłuższego czasu nie używa 6310i. Biznes nie polega

    Patrzysz tylko z własnej perspektywy.
    Jeśli np mój klient wygaduje 2-2,5 tys. minut miesięcznie to znaczy, że
    wg twoich standardów obija się, a nie prowadzi biznes?

    Sam rozmawiam w granicach 1-1,5 tys. minut miesięcznie. W zasadzie tylko
    6310i się w tym sprawdza.
    Do pozostałych bajerów właśnie zakupiłem BB.

    Wszystko zależy od profilu działalności.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 16. Data: 2009-08-18 08:55:07
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > ... uznała EUROPEJSKA organizacja EISA.
    > Usenetowe polskie trole w ramach prostestu maja pochlastac sie
    > polsilverami

    Ty jesteś jak leming, widzisz tylko dupe tego przes sobą i to ci wystarcza
    żeby za nim iść. Trzeba być idiotą żeby ślepo kierować się jakimiś tam
    rankingami przy wyborze czegoś dla siebie.

  • 17. Data: 2009-08-18 10:00:25
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Tue, 18 Aug 2009 10:48:33 +0200, Flo <f...@N...gazeta.pl>
    wrote:

    >Patrzysz tylko z własnej perspektywy.

    Nie - patrzę z perspektywy dośc szerokiego kręgu osób z którymi się
    kontaktuje a które prowadza własne biznesy. Od instalacji systemów
    alarmowych poprzez szeroko pojetą informatykę, zarządzanie personelem,
    PR i szkolenia, reklamę, budowlankę do prowadzenie np. restauracji czy
    baru.

    Sam wygaduję róznie - w tej chwili z podstawowego telefonu biznesowego
    ciut ponad 13h z okresu rozliczeniowego który zaczął się 26 lipca -
    ruch mniejszy bo wakacje. Drugi mniej - ale to prywatny. Jak widzisz
    dość dużo dzwonię.

    >Jeśli np mój klient wygaduje 2-2,5 tys. minut miesięcznie to znaczy, że
    >wg twoich standardów obija się, a nie prowadzi biznes?

    Nie - to znaczy że dużo rozmawia. Biznes to nie tylko romowa. Powiem
    że biznes który opiera sie tylko na romowach telefonicznych to dla
    mnie - głównei z obserwacji - przedsatwicielstwo handlowe i
    obdzwanianie klientów. A Nokia 6310i poza romwową nie oferuje wiele
    więcej. Nie da mi np. mozliwoście odebranie kilkudziesięciu maili
    które do mnie trafiają codziennie z zapytaniem ofertowym czy
    ustaleniem szczegółów. Nie mówię nawet o możliwości podglądu
    załączników bo to uważam na ekranei telefonu za mordęgę.

    >Do pozostałych bajerów właśnie zakupiłem BB.

    Uważasz mail czy wysłanie fotki np. pokazującej proponowane
    rozwiązanie albo jego realizację jako bajer?

    Zdrówko

  • 18. Data: 2009-08-18 10:11:08
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

> [...]
    > ciut ponad 13h z okresu rozliczeniowego który zaczął się 26 lipca -
    > ruch mniejszy bo wakacje. Drugi mniej - ale to prywatny. Jak widzisz

    Powiedzmy, że mieścisz się w granicach przeciętnego wykorzystania
    telefonu do rozmów.

> [...]
    > mnie - głównei z obserwacji - przedsatwicielstwo handlowe i
    > obdzwanianie klientów. A Nokia 6310i poza romwową nie oferuje wiele więcej.

    Bo do tego została stworzona.

    Co do samego dzwonienia to jest wiele profili klientów i widać masz
    tylko wybiórcze rozeznanie głównie oparte na swoim otoczeniu.

    W swojej pracy spotykam różnych klientów. Od takich, którym wystarcza
    30zł na rozmowy miesięcznie z wygórowanymi żądaniami co do telefonu po
    takich co dzwonią ponad 2000 minut i mają w nosie bajery, a telefon ma
    dzwonić i zarabiać. Powiem więcej. Używają przeróżnych terminali, a
    umowy przedłużają bez telefonów żeby więcej minut było.

    > Uważasz mail czy wysłanie fotki np. pokazującej proponowane
    > rozwiązanie albo jego realizację jako bajer?

    Tak.
    Co prawda niezbędny w życiu codziennym ale bajer do posługiwania się
    którym mam odrębne urządzenie.

  • 19. Data: 2009-08-18 10:30:28
    Od: "Stefan.Burczymucha" <s...@...O.S.P.A.M.themasterofdisaster.org>

    "Flo" <f...@N...gazeta.pl> wrote in message

> [...]
    > używaliby 6310i.
    >
    > Sam tak robię. Do pracy 6310i, a jako gadżet BlackBerry 8820.

    e tam, dla mnie to takie gadanie, ze jak za komuny to bylo lepiej.

  • 20. Data: 2009-08-18 10:33:46
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Tue, 18 Aug 2009 12:11:08 +0200, Flo <f...@N...gazeta.pl>
    wrote:

    >Bo do tego została stworzona.

    Właśnie - do rozmów. A biznes to nie tylko rozmowy.

    >Co do samego dzwonienia to jest wiele profili klientów i widać masz
    >tylko wybiórcze rozeznanie głównie oparte na swoim otoczeniu.

    Tyle że to otoczenie obejmuje całą polskę i naprawdę duże spektrum
    działalności. I jak sobie pomyslałem to znam jednego użytkownika tej
    Nokii: architekta z Wojewódzkiej Izby Architektonicznej. Dzwoni
    niedużo a telefon ma bo kiedyś taki sobie kupił i nie chce mu się
    zmieniac na inny.

> [...]
    >30zł na rozmowy miesięcznie z wygórowanymi żądaniami co do telefonu po
    >takich co dzwonią ponad 2000 minut i mają w nosie bajery, a telefon ma

    Zarabiać. Tylko ze zarabianei to nie jest tylko dzwonienie. Napisze to
    co Ty: w bardzo specyficznym środowisku się obracasz jeśłi biznes to
    tylko rozmowy telefoniczne.

    >Tak.
    >Co prawda niezbędny w życiu codziennym ale bajer do posługiwania się
    >którym mam odrębne urządzenie.

    Oczwyiście. Aparat mogę nosic. Laptopa żeby te fotki zrzucić i wysłać
    też. Ale nie mam zamiaru targac tego ze soba zawsze jeśli telefon z
    naddatkiem sprawdza się jako narzędzie do dokumentowania stanu prac.
    Laptopa po to by sprawdzić czy przyszła oferta tez moge targać - tylko
    po co jeśli mogę dostać jego treść na telefon. I nadal to według
    Ciebie jest bajer?

    Ja bynajmniej nie twierdze że 6310i to zły telefon. Uważam go za dobry
    telefon do dzwonienia. Tyle że biznes to nie tylko dzwownienie.

    Zdrówko