  • 31. Data: 2009-08-18 18:19:11
    Temat: Re: Smartphone roku 2009 .... iPhone 3GS
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > ... uznała EUROPEJSKA organizacja EISA.
    > Usenetowe polskie trole w ramach prostestu maja pochlastac sie polsilverami

    A apple ze swoją innowacyjnością jest na 39 miejscu
    http://www.tvn24.pl/-1,1615294,0,1,najszybciej-na-sw
    iecie-rosnie-jezyna,wiadomosc.html

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 32. Data: 2009-08-18 18:56:16
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BaX pisze:

    > Ty jesteś jak leming, widzisz tylko dupe tego przes sobą i to ci wystarcza
    > żeby za nim iść. Trzeba być idiotą żeby ślepo kierować się jakimiś tam
    > rankingami przy wyborze czegoś dla siebie.

    Nie ujadaj tak kundelku bo ci sie MS smyczka urwie i kto bedzie lizal
    ballmerka po mordzie ?

  • 33. Data: 2009-08-18 18:56:59
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Bart Ogryczak pisze:

    > http://www.eisa.eu/awards/mobile
    >
    > Znaczy iPhone jest kiepski jako odtwarzacz multimediów, jako muzyczny
    > telefon, jako telefon z kamera, jako telefon biznesowy... ;-)
    >
    > European Business Phone 2009-2010 -> Nokia E75

    Przeciez napisales ze kupione... musialobyc a to lapowkarze

  • 34. Data: 2009-08-18 18:58:43
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    nie chciałem wtrącać sie do dyskusji o iPhonie ale nie wytrzymałem.
    > 6310i był dobrym telefonem.
    tu sie zgodze
    > Nawet biznesowym W swoim czasie i na tle
    > swoijej konkurencji.

    biznesowym - moze tak, ale nie na tle konkurencji.

    Obecnie już takim nie jest - brak mu funkcji
    > które wymieniłem.
    i niektóre z nich miała konkurencja już wtedy, a zalety które miał 6310
    są niespotykane teraz wcale.

    kłócicie sie co jest "biznesowe" a co niejest. A rolnik moze być
    biznesmenem? a murarz? Czy każdy biznesmen musi mieć laptopa i
    czyściusieńkie rączki? Często właśnie odporność mechaniczna, czas
    rozmów, głośność dzwonka przemawiają za tym ze telefon nadaje sie do
    firmy a nie nadaje sie na prezent dla nastolatka. A ze wiekszość
    prezesów firm wolała by iPhona zamiast n6310? no cóż ich wybór. z moich
    doświadczeń wynika ze brak prezesa w firmie najczęsciej jej dobrze
    służy. natomiast brak kierownika.... no cóż. Dobrze ze kierownik zabrał
    na urlop n6310 bo przynajmniej mu bateria nie padnie...

    ToMasz

  • 35. Data: 2009-08-18 19:42:46
    Od: l_uke <a...@n...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:
    > ... uznała EUROPEJSKA organizacja EISA.
    > Usenetowe polskie trole w ramach prostestu maja pochlastac sie polsilverami

    Człowieku, co Ty masz w głowie, że oceniasz ludzi przez pryzmat
    posiadanego telefonu? Przecież to tylko PRZEDMIOT! Jesteś najlepszym
    dowodem na to, że Jobs zrobił wokół swojej firmy jakąś sektę :/

    PLONK!

  • 36. Data: 2009-08-18 20:39:35
    Od: Bart Ogryczak <b...@g...com>

    On Aug 18, 8:56 pm, Jan Strybyszewski <k...@...pl> wrote:

    > Przeciez napisales ze kupione...

    Tak, oczywiście... zapal sobie kolejnego skręta. Think different.

  • 37. Data: 2009-08-18 20:50:52
    Od: Teo <t...@i...pl>

    org> wrote:

    > ROTFL. I to mówi fan telefonu, w którym bateria wytrzymuje z trudem
    > jeden dzień.
    > W 6310i spokojnie wytrzymywała ponad 3 tygodnie.

    Tak dobrą ściemę walisz, że Jobs i Ballmer mogą się schować.
    "Spokojnie wytrzymywała 3 tygodnie"... chyba na podpiętej ładowarce. A
    może to moja wina była, za dużo z nich korzystałem albo jakieś popsute
    miałem. Nokia ta chińska tandeta...

  • 38. Data: 2009-08-18 22:42:10
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    ToMasz pisze:

> [...]
    > rozmów, głośność dzwonka przemawiają za tym ze telefon nadaje sie do
    > firmy a nie nadaje sie na prezent dla nastolatka

    Święte słowa. Pewnie jest tak, że w znacznej mierze telefony
    segmentowane jako biznes są specjalnie dobierane pod uśrednione potrzeby
    osób wykorzystujących je zawodowo, ale z drugiej strony to też
    marketing. Robią przecież segmentacje nie po to, aby nam się lepiej
    żyło, ale po to aby więcej zarobić, zdobyć większy ilościowy rynek etc.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 39. Data: 2009-08-19 05:33:22
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Bart Ogryczak pisze:

    > Tak, oczywiście... zapal sobie kolejnego skręta. Think different.

    No nie dalej jak dwa posty wczesniej ... EISA nic nie warta bo
    kupione... czyli jak Apople wygrywa to kupione jak Nokia ... to
    obiektywna ocena zespołu specjalistów. Zaiste Bart ... hipokryzja

  • 40. Data: 2009-08-19 05:36:06
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    l_uke pisze:

    > Człowieku, co Ty masz w głowie, że oceniasz ludzi przez pryzmat
    > posiadanego telefonu? Przecież to tylko PRZEDMIOT! Jesteś najlepszym
    > dowodem na to, że Jobs zrobił wokół swojej firmy jakąś sektę :/

    Moze czas sie leczyc ? Masz jakis problem z nie posiadaniem iphone'a ?

    Jakbys czytał uwazanie to JA NIE MAM iphone'a ale widać "nie posiadaczy"
    najbardziej boli fakt "nie posiadania" gdyż "nie posiadacze" troluja
    najwiecej o sekcie "rzekomych posiadaczy", widac "nie posiadacze" maja z
    tym jakis problem iz 'nie posdaja" iphona. Na 386 postów o iphonie 278
    napisali NIE POSIADACZE..... no wybacz to jakas sekta "nie posiadaczy
    troli" musi byc...