  • 81. Data: 2009-08-20 21:09:37
    Temat: Re: Smartphone roku 2009 .... iPhone 3GS
    Od: "Stefan.Burczymucha" <s...@...O.S.P.A.M.themasterofdisaster.org>

    Użytkownik "Edward Tomasz Napierala" <t...@p...if.uz.zgora.pl> napisał w
    wiadomości news:h6jvjc$b8k$1@achot.icm.edu.pl...

    > iPhone'a mozna uzywac palcami, WM - nie. Symbiana dajacego sie uzywac
    > palcem tez nie widzialem. Zreszta mozna spokojnie zalozyc, ze nawet

    no to jak nie widziales to po co klepiesz dyrdymaly na ten temat?

  • 82. Data: 2009-08-21 06:13:10
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 18 Aug 2009 07:17:13 +0200, Jan Strybyszewski wrote:
    >... uznała EUROPEJSKA organizacja EISA.
    >Usenetowe polskie trole w ramach prostestu maja pochlastac sie polsilverami

    Zaplacili to dostali.
    Ale najpierw musieli usunac podstawowe bledy, np dodac MMS, widac
    jurororzy nie sa calkowicie skorumpowani :-P

    European Smartphone 2009-2010 -> Apple iPhone 3GS
    Apple's new iPhone 3GS may not look like a gigantic leap ahead from
    the earlier version, but it is. It's twice as fast as the 'old' iPhone
    and its energy consumption is significantly less. Though still
    limited, the built-in 3MP camera has been upgraded and now comes with
    auto focus, while the phone's Bluetooth capabilities are now up to the
    level that you'd expect from a successor product. You now can share
    your iPod music files via Stereo Bluetooth to your hi-fi equipment at
    home, or headphones, assuming that these too incorporate a Stereo
    Bluetooth facility. Smart functions have been upgraded as well: you
    can now cut, copy and paste, and MMS is possible, as well as tethering
    or video recording. These changes may not seem all that spectacular,
    but they are enough to set the Apple iPhone apart from its competitors
    once more.

    A tak jeszcze zebysmy wiedzieli co to znaczy "europejska organizacja"
    http://www.eisa.eu/panel/mobile

  • 83. Data: 2009-08-21 06:22:04
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 19 Aug 2009 07:36:06 +0200, Jan Strybyszewski wrote:
    >Jakbys czytał uwazanie to JA NIE MAM iphone'a ale widać "nie posiadaczy"

    Czemu nie masz, czyzby tez ci sie nie podobal najlepszy smartfon ? :-)

    >najbardziej boli fakt "nie posiadania" gdyż "nie posiadacze" troluja
    >najwiecej o sekcie "rzekomych posiadaczy", widac "nie posiadacze" maja z
    >tym jakis problem iz 'nie posdaja" iphona. Na 386 postów o iphonie 278
    >napisali NIE POSIADACZE..... no wybacz to jakas sekta "nie posiadaczy
    >troli" musi byc...

    Trudno zebysmy kupowali produkt ktory sie nam nie podoba :-)

    J.

  • 84. Data: 2009-08-21 06:22:59
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    J.F. pisze:

    > Zaplacili to dostali.

    A nokia oczywiscie dostala za zaslugi czy tez wszyscy placa ?

  • 85. Data: 2009-08-21 08:01:52
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Edward Tomasz Napierala ni au koto ha itsumo tanosii

    > Mysle, ze dosyc dlugiego - na razie Microsoft nie bardzo moze sobie
    > poradzic z przerobieniem systemu w taki sposob, zeby przestal
    > przypominac wizualnie Windows 3.11.

    Dłużej czy krócej nie będę oceniał.

    > Rzuc paroma modelami telefonow.

    5800. Na razie to pierwszy model to zapewne parę niedoróbek będzie. Ale jak
    widać Nokia technologię dotykowego ekranu opanowała.

    > Najpierw musieliby byc w stanie nie odpuscic. Pamietaj, ze mowimy
    > o firmie, ktora nie radzi sobie z takim zaprojektowaniem interfejsu,
    > zeby klawisz 'done' byl zawsze z tej samej strony ekranu.

    Sugerujesz że wróci do produkcji kaloszy? HTC też? A inni producenci?

    --
    ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie
    ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

  • 86. Data: 2009-08-21 08:03:55
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Bart Ogryczak ni au koto ha itsumo tanosii

    Obecnnie to raczej iKultura ;-)

  • 87. Data: 2009-08-21 08:48:54
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 20 Aug 2009 21:00:01 +0000 (UTC), Edward Tomasz Napierala
    napisał(a):

    > I calkiem przypadkiem wiekszosc recenzentow iPhone'a jako jedna z
    > podstawowych zalet wymieniala wlasnie przegladarke, ktora w koncu jest
    > uzywalna, po raz pierwszy na telefonie. To "nieco" istotniejsze od
    > samej predkosci, bo bardziej wplywa na uzywalnosc.

    To jest trzeci rodzaj prawdy, znacznie wcześniej był Netfront na Windows
    Mobile który działał i działa bardzo dobrze. Jedyny problem tego programu,
    to brak kasy u producenta na opłacenie pismaków, żeby piali na każdym kroku
    jaki to przełomowy wynalazek.
    A co do sprawności przeglądarki...
    http://brainstormtech.blogs.fortune.cnn.com/2008/11/
    26/this-iphone-ad-was-banned-in-britain/
    http://www.youtube.com/watch?v=oaN1Nz1Dyls

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 88. Data: 2009-08-21 09:18:28
    Od: Bart Ogryczak <b...@g...com>

    On Aug 20, 11:08 pm, "Stefan.Burczymucha"
    <s...@...O.S.P.A.M.themasterofdisaster.
    wiadomościnews:h6ip0t$gog$12@inews.gazeta.pl...

    > ale to (capacitive czy resistive) juz naprawde nie ma nic do rzeczy z ptu
    > widzenia johna doe

    Oczywiście, że ma. Tylko jeden z nich da się używać w rękawiczkach.
    Kobiety narzękają też na to, że iPhone nie da się obsługiwać
    paznokciami. Oczywiście touchscreen Nokii -- jak najbardziej.

  • 89. Data: 2009-08-21 11:18:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > A nokia oczywiscie dostala za zaslugi czy tez wszyscy placa ?

    A to nie wiesz ze za darmo to tylko po mordzie mozna dostac, a i to
    nie zawsze ? :-)

    J.

  • 90. Data: 2009-08-21 16:18:22
    Od: Edward Tomasz Napierala <t...@p...if.uz.zgora.pl>

    In pl.comp.os.advocacy ALEX Przekliniak <k...@s...us> wrote:

    > Dłużej czy krócej nie będę oceniał.

    Ale to jest dosyc kluczowe, bo moga nie zdazyc, zanim wypadna
    z rynku - wystarczy, ze Android dorobi sie aplikacji biurowych.

    > 5800. Na razie to pierwszy model to zapewne parę niedoróbek będzie. Ale jak
    > widać Nokia technologię dotykowego ekranu opanowała.

    No, pare - na przyklad koniecznosc uzywania paznokcia zamiast palca.
    Jak widac, technologie dotykowego ekranu opanowal co najwyzej producent
    LCD, ktore Nokia montuje w telefonach.

    > Sugerujesz że wróci do produkcji kaloszy?

    Nie, po prostu nadal bedzie produkowac taki badziew, jak dotychczas.

    > HTC też? A inni producenci?

    HTC ma sie dobrze, bo sie dobrze ustawilo - produkuje i telefony
    na Windows Mobile, najwiekszym konkurencie Androida (bo ani do Symbiana,
    ani do BlackBerry, ani do iPhone'a juz sie nie zblizy), i na Androidzie,
    najwiekszym konkurencie Windows Mobile.

    --
    If you cut off my head, what would I say? Me and my head, or me and my body?