  • Data: 2017-01-11 12:32:09
    Temat: Re: Smog
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    z przymrużeniem oka :

    Lekarz bez mrugnięcia okiem podpisał wyrok. A miała to być rutynowa wizyta...

    - Od rana coś drapało mnie w gardle. Zobaczyłem na Twitterze hasztag #smog i szybko
    połączyłem fakty - mówi ASZdziennikowi Oliwer P.

    Zanim oznaczył się na Facebooku jako pierwsza ofiara smogu, chciał jednak uzyskać
    potwierdzenie lekarza.

    I to go zgubiło.

    - Wiedziałem, że dużo ryzykuję. Była prawie 11:00 i wkrótce moi znajomi zaczęliby
    łączyć się z Wi-Fi w Starbucksach. Wiele z nich mogło pochwalić się kłopotami z
    oddychaniem przede mną, zwłaszcza ci z Krakowa - wspomina.

    Diagnoza lekarza była jednak jednoznaczna: jego kaszel to tylko skutek przeziębienia.
    Oliwer zdradza, że w zaleceniach z przychodni otrzymał zakup ciepłych skarpet i
    obuwia co najmniej za kostkę.

    Oliwer jeszcze nie wie, co zrobi z zamówionymi po drodze do przychodni 150 maskami z
    filtrami HEPA zakupionymi na AliExpress.

    - To prawda, co mówią. W takich chwilach życie przemyka przed oczami - dodaje. - W
    jednej sekundzie odtworzyłem całego zeszłorocznego Open'era i każdą tartę z menu
    Charlotte od 2015 roku.

    Oliwer P. jest teraz pod opieką psychologa. Tuż po wyjściu z gabinetu lekarskiego
    chwycilł bowiem za żyletkę i usiłował zgolić sobie brodę.

    To jest ASZdziennik. Wszelkie cytaty i wydarzenie zostały zmyślone.