  • Data: 2017-01-11 12:00:11
    Temat: Re: Smog
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 11 stycznia 2017 19:19:53 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
    > Ja to mniej wiecej wiem, ale wytlumacz to przecietnemu obywatelowi,
    > jak juz narzekasz na spoleczenstwo :-)

    Technicznie to nie jest żaden problem. Ogromna część Europy na zachód od nas ma od
    wielu lat zakaz posiadania pieców do palenia stałym paliwem. Wystarczy jak ktoś z
    naszego samorządu napisze serię emaili do tamtych samorządów z pytaniami jak oni ten
    zakaz wprowadzili, jakie były konsekwencje, jakie opory, w jaki sposób sobie z tym
    radzono, co poszło dobrze, co mogło pójść lepiej. Ale co tam emaile, Unia chętnie
    sypnie kasą na zorganizowanie konferencji. Nie, wcale nie narzekam na społeczeństwo
    tylko na władzę: nikt nie ruszył palcem, a problem jest nie od tygodnia tylko od
    dziesiątek lat. I co? I nic! Polacy jak się truli, tak się trują. A reszta Europy
    patrzy na nas jak na bandę wariatów nie potrafiącą się ogarnąć. A jak ktoś udaje nie
    wariata, tylko mitomana i pieprzy coś o dwudziestu groszach, to jest powszechnie
    uznawany za człowieka z wizją, misją i w ogóle do przodu.