  • Data: 2020-05-23 12:54:20
    Temat: Re: Sokratesa cd (2)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.05.2020 o 11:13, J.F. pisze:

    > Jakby sie rozejrzal, to by zyl.

    No właśnie niespecjalnie można mu to zarzucić. Jak wchodził, to krysian
    był ćwierć kilometra dalej i schowany prawdopodobnie za innymi
    samochodami, które następnie wyprzedzić. Nie możesz zakładać, że skoro
    widzisz jakiś samochód to nie możesz przejść a jak nie widzisz, to tym
    bardziej nie możesz - prawda?
    Są pewne granice tego co możesz w normalnym życiu przewidywać zanim
    staniesz się paranoikiem.

    Paranoja nie jest dobra - wiem, bo przez przez pewien czas po szlifie
    reagowałem dość nerwowo na każdy kierunkowskaz, który sugerowałby choćby
    lekko, że ktoś może mi drogę zajechać. Nie wpływało to wcale dobrze na
    bezpieczeństwo.

    --
    Shrek