  • Data: 2020-05-23 20:29:27
    Temat: Re: Sokratesa cd (2)
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-05-23 o 18:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > bo?

    Bo jeśli zakłada, że przeciętny przechodzień nie poradzi sobie z przejściem
    przez jezdnię, to znaczy, że nie bardzo się orientuje w temacie.
    I cała jego słuszna - choć nieudolnie prowadzona -
    krucjata przeciw zapierdalaczom będzie tym argumentem oddalona.
    Ja jako pieszy jakoś sobie radzę: tych jeżdżących zbyt szybko przepuszczam,
    bo wiem, że jestem w prawie, ale nie jestem ze stali i nigdy nie
    czekałem na przejście tak długo, żebym to zapamiętał.
    Całe więc to biadolenie, że się nie da przejść, bo jeżdżą
    szybko ośmiesza tylko jego ideę.

    Licząc też na europejskie ucywilizowanie statusu pieszych
    zapomina o licznych uwarunkowaniach, które powodują, że
    piesi są tak a nie inaczej traktowani w Zachodniej Europie (a też nawet
    na Litwie).