  • Data: 2020-05-23 20:56:41
    Temat: Re: Sokratesa cd (2)
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-05-23 o 20:33, Shrek pisze:

    > Dopóki nie trafisz na krystiana, co jak patrzyłeś to go nie było, a jak
    > wszedłeś to pojawił się zapierdalająć 140.

    Daj spokój. ok 100km/h to jest jakieś 27m/s. Jak szeroki jest pas ruchu
    w mieście?
    I ile czasu potrzebuje pieszy na jego pokonanie?
    3-4 sekundy? Jeśli ktoś nie dostrzega samochodu
    z odległości 100m i dodatkowo nie potrafi ocenić
    choćby akustycznie jego prędkości, to faktycznie nie powinien
    poruszać się tam gdzie samochody.
    Zupełnie nie rozumiem dlaczego tak oddalasz adwersarzy
    sugerujących samozadbanie o siebie u pieszych.

    > Zakładając że ktoś może się poruszać 140 nie da się w praktyce przejść
    > bezpiecznie przez dwupasmową drogę, bo wymagana separacja sięga kilkuset
    > metrów. Czyli w praktyce nigdy.

    W praktyce wygląda to tak, że da się spokojnie przejść i właśnie
    ten brak praktycznego podejścia Cię ośmiesza.
    Sprawiasz wrażenie jakbyś ruch drogowy znał tylko z teorii,
    a przecież jeździsz motocyklem, więc powinieneś mieć
    we krwi sporo rezerwy wobec zachowań innych uczestników ruchu.