  • Data: 2019-05-14 16:08:33
    Temat: Re: Sprzedaż karty SIM, jak to zrobić mądrze
    Od: Peter <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tylko literowy i podaj pierwotnego operatora -- będziemy łamali ów kod. ;)
    > [20 lat temu nie było masy opów... Era i Plus -- łatwo pójdzie złamanie
    > nawet bez podania opa]

    to jest numer z ERY coś w stylu 601-701-801
    nie ważne, nawet jak dostanę 1000zł czy 2000zł to mi odpowiada problem
    tylko żeby nie było problemów :)

    czy operator jak przyjdę z taką umową sprzedaży (jak samochodową) to
    wyrejestruje mi kartę z mojego nazwiska

    bo widzę że ci co sprzedają to czasami mają zapis że sprzedaż jest z
    notarialnym zrzeczeniem czy coś tam (dotyczy używanych kart)