    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Sprzęt z pasywnym chłodzeniem pod router
    Date: Tue, 16 Oct 2018 22:12:13 GMT

    On 2018-10-16, Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:

    > Dwa łącza 10/4.

    Co to 10/4?

    Mam dobre doświadczenia z płytami itx Asusa. Mogę Ci podac konkretny
    model, ale to płyta gdzieś z okolic 2010. Chodziła 24/7 do 2017 a
    potem, nadal w pełni sprawną, zastąpiłem ją jakimś chinskim nonamem SBC
    tego typu:
    https://ae01.alicdn.com/kf/HTB183f3QVXXXXX6aXXXq6xXF
    XXXl/202292472/HTB183f3QVXXXXX6aXXXq6xXFXXXl.jpg
    https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1CfkmQVXXXXaDXpXXq6xXF
    XXXS/202292472/HTB1CfkmQVXXXXaDXpXXq6xXFXXXS.jpg

    Ww. chodzi bezproblemowo od ponad roku. N3160/4GB. Apache, mysql,
    dovecot/postfix, Emby, serwer plikow. openvpn. Serwer robi za ekstra
    bramę/FW dla domowej sieci wewnętrznej. CPU wypas z powodu Emby. Do
    pozostałych zastosowań dużo słabszy wystarczy z zapasem. Będzie taniej
    i chłodniej choć i z tym obudowa (robiąca za radiator) nie jest mocno
    ciepła.

    --
    Marcin