    From: AL <a...@s...tam.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Stało się ...
    Date: Fri, 30 Sep 2016 14:56:25 +0200

    On 2016-09-30 13:25, J.F. wrote:
    > Użytkownik "AL" napisał w wiadomości grup
    cenzja-test-opinia/
    xiaomi-mi-band-2/

    > OLED. Prad bierze i to sporo.
    > Jesli ten zegarek swieci sie caly czas ... to reszta oszczedna musi byc.
    >
    > Krokomierz i pulsometr ... no ciekawe.

    to może mierzyć również skoki na skakance, przysiady, etc...

    > Krokomierz daje sie zrobic na jakis mechanicznych przelacznikach, ale
    > jesli ma byc ciagla analiza danych z czujnikow analogowych ... no, spore
    > osiagniecie, jesli miesiac na baterii dziala.
    >
    > Pulsometr dziala tam w miare stale, czy jeden pomiar po nacisnieciu
    > przycisku ?

    po naciśnięciu przycisku i musisz się zatrzymać (z tego co czytałem
    podawali to zatrzymanie jako wadę właśnie), bo zastanawiam się czy nie
    dokupić jeszcze właśnie tego mibanda2

    > A i tak najwazniejsze kiedy poinformowala, ze bateria slaba.
    > Bo czy ladowac trzeba raz na miesiac, czy raz na tydzien - znikoma
    > roznica dla klienta.
    > Wazne, czy skonczy sie w polowie wycieczki, czy nie :-)

    masz pełny podgląd od strony smartwatcha - ustawiasz np. poziom kiedy ma
    Cie informować.
    W MiBand 1 każdy komunikat sam sobie ustawiasz pod względem ilości
    mrugnięć diodami, kolorem diód ilością i długościami wibracji, więc
    nawet bez ekranika jesteś w stanie rozróżnić telefon od sms'a czy
    informacji z fb, tweeter, allegro, czy innego dowolnego programiku na
    smartfonie. Więc ekranik nie jest tak do końca potrzebny - no chyba, że
    chcesz to nosić zamiast zegarka.

    Co ciekawe, sa fora pasjonatów tej opaski i z tamtąd ściągniesz różne
    wersje oprogramowanie, które potrafi sporo więcej niż oryginalne jakie
    dodaje producent.