    Subject: Re: Stalowe grzejniki panelowe - żywotność
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Fri, 1 May 2020 16:37:13 +0200

    W dniu 2020-05-01 o 16:23, PeJot pisze:
    > Zastanawiałem się nad płukaniem grzejników po ich zdemontowaniu, a że
    > instalacja CO jest jednorurowa, można by ją płukać całkowicie osobno.

    Jak grzejniki stare to wymień. Wbrew pozorom płukanie grzejników to kupa
    roboty jeżeli nie dysponujesz specjalną pompą płuczącą, która podaje
    wodę z bardzo dużą prędkością, wymieszaną ze sprężonym powietrzem. Poza
    tym zapobiegniesz zalaniu domu w razie uszkodzenia któregoś z grzejników.

    Jeżeli masz dostęp do takiej pompy to można wypłukać nie zdejmując
    grzejników.