    Subject: Re: Suwak
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Sun, 8 Dec 2019 22:39:59 +0100

    W dniu 2019-12-08 o 22:23, J.F. pisze:
    > Dnia Sun, 8 Dec 2019 20:57:19 +0100, cef napisał(a):

    > Miejsce chyba nadal to, ale owszem - teraz rozkopane inaczej.
    > Zakoncza i suwaka nie bedzie.

    Nawet nie analizowałem - wiem jak tam wygląda teraz.

    > Strzalki do zjazdu sa tuz za skrzyzowaniem ..

    Jeśli rozum nie podpowiada, żeby wykorzystać wolny pas,
    to nic nie poradzę. Zakładam, że działa ten sam mechanizm, który
    blokuje prawidłowe działanie suwaka: wjadę na ten pas wcześniej, bo
    jak pojadę do końca to będą mnie uważać za chama i cwaniaka.

    > No i malo tych suwakow w miescie :-(

    Ja podałem to co widzę codziennie i znam te miejsca.
    Każdy kto jeździ innymi trasami wskazałby pewnie
    ze dwa trzy takie miejsca na swojej trasie.
    Jeszcze koniec Bardzkiej przed wiaduktem.