    From: "FreyKol" <o...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Suwak.
    Date: Mon, 9 Dec 2019 22:29:04 +0100

    Użytkownik "mk4" <m...@d...nul> napisał w wiadomości
    news:qsmat0$23f0s$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > A wg mnie nie obwiązuje - bo jazda odbywa się normalnie po jednym pasie.
    > Wg mnie chodzi tylko i wyłącznie o sytuacje kiedy oba się toczą prawie
    > równo i jeden z nich się kończy.
    >
    > --
    > mk4

    W Ustawie nic nie jest napisane o "normalnym ruchu na jednym pasie".
    W Ustawie jest napisane "W warunkach znacznego zmniejszenia prędkości na
    jezdni ".
    Jeżeli jest znaczne zmniejszenie prędkości na jednym pasie, to znaczy,
    że jest znaczne zmniejszenie prędkości na jezdni, bo jeden pas należy
    do jezdni.
    Jazda na suwak obowiązuje.