  • Data: 2019-08-04 15:24:09
    Temat: Re: Szatan atakuje...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5d46d709$0$538$6...@n...neostrada.pl

    Tichemu(najciekawsza
    w-lem-przynosi-pecha

    > Strona wywraca mi Chromą i ułomną...
    > Najpierw rozżarza wnętrzności lapkowe do czerwoności, następnie wywraca...
    > Czy tFUrDZy stron WWW nie mogą budować prościej?...

    Aż wywróciła mi wszystko...

    W tle ślę deklaracje do ZUS, który po padzie mówi do mnie:

    {"message" : "Access Denied.
    ","exception" : "Blad bezpieczenstwa, niepoprawny token"}

    Strata niewielka -- Chroma i ułomna nie współpracuje z ZUSem.
    (albo raczej ZUS nie chce Chromej i ułomnej, bo musiałby jej
    płacić rentę chromową i ułomnową)

    Chroma i ułomna wywróciła się tak, że po powstaniu z martwych
    nie otwiera stron, które były otwarte przed padem... To efekt
    nałożenia się co najmniej dwóch błędów... (wiem, jakich)

    Dosłownie na chwilę przed padem zbakapowałem stronę, którą piszę
    od paru dni... Pomyślałem, że głupio byłoby wszystko stracić...

    -=-

    Zanim na dobre zaloguję się do ZUSu -- mija kilka minut...
    Pod tym względem (juserfrjendlności) ZUS jest jak M$!

    --