  • Data: 2020-05-02 20:46:15
    Temat: Re: Szczęki 2. (nie w rekinie, tylko w imadle)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan PeJot napisał:

    >>> A ten uchwyt, to czego on?
    >>>
    >>> https://ibb.co/2qZXDvQ
    >>
    >> Do klepania nitów z drutu.
    > Nitów, w XXI wieku ?

    Ja taki śrubstak widziałem tak z pół wieku temu. Nie w sklepie na
    półce jako nówkę sztukę, lecz na warstacie, więc swoje lata mieć
    musiał. I temu właśnie służył.

    > Mi to bardziej wygląda na chwyt marketingowy: my *to* mamy w naszym
    > wyrobie, inni nie mają. A że *to* jest OKDR, to już amator, dla którego
    > adresowane jest to narzędzie nie wie.

    No więc właśnie. Może to i moda retro, nie wiem. W każdym razie gdy
    nabywca zapragnie nitów handmade, to nie będzie musiał OKDR, bo już
    właściwy sprzęt będzie miał.

    --
    Jarek