    From: g...@s...invalid (Gof)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Transmisja trzecim przewodem przy 230V
    Date: Sat, 10 Oct 2015 20:03:21 +0000 (UTC)

    Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Może to śmieszne, ale nie da się radiowo na 433?

    Dałoby się, jest widoczność, zresztą ten trzeci kabel mógłby spokojnie
    robić za falowód (niedopasowany oczywiście, ale odbiorniki powinny dać
    sobie radę). Pytanie jaką przewagę ma 433 względem tego mojego prostego
    rozwiązania...

    --
    "qui hic minxerit aut cacaverit, habeat deos superos et inferos iratos"
    http://www.chmurka.net/