  • Data: 2019-03-24 21:21:37
    Temat: Re: Trasa Łódź - Nysa
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > [...]
    > O, matko...

    > A reszta?

    Od Lublińca do Nysy droga przyzwoita. Dość częste zwolnienia do 70 i
    50km/h, ale i tak jedzie się dużo lepiej i szybciej jak przez Kluczbork
    czy nawet A4

    Nie pchaj się na A4 bo nie dość, że nadrabiasz kilometrów to jeszcze
    jedzie się dłużej niż gierkówką (E75 inaczej droga 1)

    Z Piotrkowa do Cz-wy też nie ma większych korków, choć trwają tam prace.
    Częstochowa przejezdna. Od Cz-wy do Nysy drogą 46

    Możesz też minąć roboty na gierkówce tzw. starą trasą warszawską tj.
    droga nr 91 od Radomska do Częstochowy, ale myślę, że i tak wyjdzie
    przejazd dłużej jak gierkówką.

    Lubliniec, Dobrodzień, Ozimek, Opole, Grabin, Malerzowice dorobiły się
    już ładnych obwodnic dlatego przejazd drogą 46 jest całkiem przyzwoity.

    No i w Myślinie, Grodźcu i Lędzinach zdejmij nogę z gazu, bo tam często
    łapią na FR.