  • Data: 2020-03-29 12:25:39
    Temat: Re: Tuning kotła CO
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 29 marca 2020 17:56:50 UTC+9 użytkownik PeJot napisał:
> [...]
    Yonos-PICO.html

    > A co będzie ? Obwód magnetyczny wygląda podobnie jak w silniku
    > asynchronicznym, nie widzę przyczyny by nie drgał z podwójną
    > częstotliwością zasilania.

    Nie ma silników o stałym momencie. Trzeba minimalizować wzbudzenie, znaczy masę
    wirnika i sprzężenie z wodą. Lepszy wirnik zamiast jednego koła z łopatkami ma kilka
    gładkich talerzy. Silnik musi mieć rotor o jak najmniejszej średnicy (mniejszy
    moment), za to dłuższy. Tak mają wielostopniowe pompy, używane w studniach. Droższe,
    ale bardziej niezawodne. No i trzy fazy, nie jedna. Te domowe kotły to jest masówa,
    ostra konkurencja do ostatniego grosza. Proszę sie nie spodziewać po nich szczytów
    techniki. Polecam to tiny.pl/t34q3, przynajmniej wiem że wymiennik ciepła ma dobry,
    sam go wymyślałem 15 lat temu. Wtedy jeszcze w tym biznesie było trochę grosza na
    jakąś inżynierię. Teraz to już szczere, niczym nie skrępowane druciarstwo.