  • Data: 2020-03-29 17:27:12
    Temat: Re: Tuning kotła CO
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jeszcze jedna uwaga: im prostsza konstrukcja kotła tym łatwiej zrobić wymiennik
    wytrzymały na zniszczenie zmęczeniowe. Dopiero jak chcesz wnikać w wydajne wymienniki
    ciepła, kondensacyjne- zaczynają się zmęczenia wysoko i niskocyklowe, pełzanie,
    thermal ratcheting, interakcja zmęczenia z korozją, widziałem nawet metal dusting. W
    tym biznesie nie ma takich pieniędzy żeby zatrudniać ludzi którzy się na tym znają, a
    jeszcze kupić im odpowiedznie narzędzia do pracy. Tu tiny.pl/t3nng jest przykład
    niszy, gdzie wielki, ciężki i zbudowany z drogich materiałów wymiennik
    zaprojektowałem do kotłów dla ludzi którzy nie przejmują się ceną. Niezniszczalny,
    ale to bardzo nieliczna nisza.