    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 21 Jul 2017 03:46:18 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Twizy again
    From: s...@g...com

    W dniu piątek, 21 lipca 2017 11:09:32 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Fri, 21 Jul 2017 01:26:17 -0700 (PDT), s...@g...com

    > No i co w tym dziwnego, że ludzie chcą dbać o swoje zdrowie? Są nawet tacy,
    > co chcą też dbać nie tylko o swoje zdrowie, ale także innych. Niewielu ich
    > co prawda jest, ale jednak.

    O ile takie eko zmniejszy ilosc zanieczyszczenia.
    Bo jest tu pewien haczyk.

    > Ściema to jest jak ktoś nie rozumie, że spalenie drewna czy węgla w
    > elektrowni zawsze będzie bardziej korzystne niż kopcenie w domu.

    czesciowo, bo drewno trzeba przewieźć. Jak mam je przy domu to wykorzystam 30% jego
    energii. Jak musze zawieźć je do niemiec a potem jeszzce drutem przesłać do domku
    helmuta to może sie okazac ze energii będzie mniej a helmut mieszkajacy pod
    elektrownia i tak bedzie struty.

    > Rządzący to wykonują, przynajmniej po jakiejś części to, czego ludzie
    > oczekują. Ja oczekuję narzucenia ochrony ludzi (czyli mnie i mojej
    > rodziny), przed oszołomami którzy NAS z własnej nieprzymuszonej woli nie
    > poszanują. Piję tu do kopciarzy w swoich domach, oraz wszelakich dymiarzy
    > na drogach, co bardziej szanują swoją kieszeń niż zdrowie swoje i innych.

    Mysle ze propagandyzujesz :)

    Dla mnie ten temat jest identyczny z tym ze dzis korzystamy z energii jądrowej i
    produkujemy smieci które nastepne gatunki ludzi będą musiały sie zajmować.
    Nie nasze dzieci, czy wnuki. Nie kolejne cywilizacje ludzkie. Tymi śmieciami będą
    musiały sie zająć istoty które z nas wyewoluują.

    W tym ujęciu węgiel czy stare podeszwy sa duzo bardziej czyste bo spalimy,
    rozproszymy po kraju, strujemy sie troche i pozyjemy 5 lat krócej ale po 20 latach po
    tym syfie nie bedzie śladu.

    A co do palenia polskim drewnem u niemca to jestem sceptyczny bo sądzę że w
    ostatecznym rozliczeniu sie to nie opłaca ani nie jest zdrowe.