  • Data: 2018-08-10 19:55:45
    Temat: Re: UPS, i martwy COM-1
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 10 sierpnia 2018 12:50:10 UTC-5 użytkownik J.F. napisał:

    > Juz od dawna go nie ma.
    > Od tak dawna, ze juz zapomnialem kiedy jeszcze byl

    A to zalezy co tam za system ma nasz problemant :)

    > To niniejszym mam mieszane uczucia:
    > -jak cos, co wybral MS, moze sobie dobrze radzic ?
    > -hm, a moze jednak HT dobrze sobie radzil, i dlatego go juz nie ma
    > :-)

    HT dzialal w sensie takim ze jak sie odpalilo i wybralo port to nie bylo problemow ze
    cos sie nie otwieralo, nie dzialalo czy wywalalo bledy.
    Po prostu byl i dzialal.

    > Tak ogolnie to HT sobie radzil, ale zeby to byl jakis dobry
    > narzedziowy program, to sobie nie przypominam.
    >
    > Ja uzywam TeraTerm, ale coraz rzadziej :-(

    No w sumie to HT byl glownie interfejsem miedzy klawiatura ekranem a com-em.
    On nawet chyba zbytnio nie mial wielu ficzerow ponad to...