-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news.mixmin.net!border2.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed
.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.
neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: US Army.
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <o...@l...harvard.local>
<p04cn0$33b$1@node1.news.atman.pl> <p04jgp$jde$1@gioia.aioe.org>
Date: Tue, 5 Dec 2017 08:00:15 +0100
Message-ID: <tbt7hovl4jqp.iach7ar7o88e$.dlg@40tude.net>
Lines: 25
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89.78.98.73
X-Trace: 1512457378 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15210 89.78.98.73:11196
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2620140
[ ukryj nagłówki ]Dnia Mon, 4 Dec 2017 23:51:09 +0100, LEPEK napisał(a):
> W dniu 04.12.2017 o 21:54, yabba pisze:
>
>> Niekorzystny kąt najazdu kół z pobocza na krawędź jezdni, prawe koła
>> zapewne się ślizgały po brzegu asfaltu.
>>
>> Musiałby mieć opony z grubymi klockami, żeby zazębiły się o krawędź
>> asfaltu i wciągnęły się do góry.
>
> Nie mówię, że łatwo jest takie cielsko wytargać z błota, ale to...
W 5:13 jest odpowiedź o co chodzi i dlaczego.
Wojacy nie znaleźli przycisku do blokowania mostów (bo nie uwierzę że 8x8
takowych blokad nie posiada), czyli próbowali w trybie asfaltowym.
Bez blokad takie 8x8 zakopać łatwiej niż każdą osobówkę, bo wystarczy że
jedno z 8 kół straci kontakt z gruntem i koniec jazdy.
A taka długa ciężarówka robi raczej słabe wykrzyże i bardzo łatwo o
odciązenie jednego koła tak, że tylko to koło będzie się obracać.
Moim zdaniem na zablkowanych mostach wyjechaliby bez problemu.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.12.17 08:35 Mirek Ptak
- 05.12.17 12:30 J.F.
- 05.12.17 12:40 J.F.
- 05.12.17 13:05 J.F.
- 05.12.17 13:36 yabba
- 05.12.17 13:48 yabba
- 05.12.17 18:49 Tomasz Pyra
- 05.12.17 18:58 Tomasz Pyra
- 05.12.17 19:06 WS
- 05.12.17 19:44 J.F.
- 05.12.17 23:34 LEPEK
- 06.12.17 08:40 T.
- 06.12.17 08:46 T.
- 06.12.17 11:03 yabba
- 06.12.17 12:44 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=