-
Data: 2017-12-05 12:40:49
Temat: Re: US Army.
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "LEPEK" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:p04jgp$jde$...@g...aioe.org...
>Nie mówię, że łatwo jest takie cielsko wytargać z błota, ale to...
>Po pierwsze mieli tam sprzętu tyle, że można by czołg bez gąsienic
>wyciągać.
Widac nie, skoro nie wyciagneli :-)
>Po drugie - jak widać już od początku filmu - są kompletnie
>nieprzygotowani do manewrowania, bo np. 'dyrygent' stoi dokładnie
>przy linie łączącej - gdyby ona się zerwała, to było by dwóch
>'dyrygentów';
Widac to jest amerykanska lina i ona nie peka :-)
>poza tym od razu widać, że lepiej złapać za tył (i jak jest za wąsko,
>to nie trzeba zawracać).
Tam chyba dwie ciezarowki byly w rowie, no i potem trzecia.
Jedna na moj gust trzeba bylo wyciagac od tylu, druga od przodu.
>Po trzecie zawracając takie coś położyć na bok nie jest trudno, ale
>tam jest tyle miejsca, że parami powinni zawracać bez uszczerbku (a
>na pewno jakby pomyśleli, to w granicach 1 km znalazłby się
>utwardzony zjazd do nawrotki). No amatorka taka, że nie dałbym
>służbowego Punto prowadzić, a oni logistykę ciężkimi ciągnikami
>próbują ogarniać...
Ale niedawno rozmawialem z takim na jakims pokazie - nie taka calkiem
amatorka, skoro ich wyslali gdzies z Bawarii do Orzysza na cwiczenia.
Specjalnie po to, zeby sie zapoznali z warunkami.
A ze jechali Strykerami, to tylko nocami im pozwalali, choc na moj
gust na autostradzie to one sie mieszcza.
W ciezarowce automatyczna skrzynia ... ale kierowca mowi, ze manualem
tez potrafi :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.12.17 13:05 J.F.
- 05.12.17 13:36 yabba
- 05.12.17 13:48 yabba
- 05.12.17 18:49 Tomasz Pyra
- 05.12.17 18:58 Tomasz Pyra
- 05.12.17 19:06 WS
- 05.12.17 19:44 J.F.
- 05.12.17 23:34 LEPEK
- 06.12.17 08:40 T.
- 06.12.17 08:46 T.
- 06.12.17 11:03 yabba
- 06.12.17 12:44 J.F.
- 06.12.17 21:32 Tomasz Pyra
- 06.12.17 21:44 Tomasz Pyra
- 06.12.17 22:49 yabba
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=