  • Data: 2017-01-13 16:11:34
    Temat: Re: Ubezpiczenia telemetria Yanosik.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.01.2017 o 14:15, JaceK pisze:

    > Nie odczytałem tak Twojego pierwszego posta. Do głowy mi nie przyszło,
    > że chodzi Ci o coś co i tak musisz podać, a właściwie o coś czego nie
    > podajesz tylko sami sobie pobierają bo wyrażasz zgodę.

    Chodzi mi o to, że ostatnio była dyskusja o to za ile by ludzie
    sprzedali swoją telemetrię, a wychodzi na to, że większość sprzedaje za
    darmo nie zdając sobie z tego sprawy. A i mam wątpliwości co do tych
    zbieranych danych, bo właściwie jakie dane zbierają i z czym wiążą?

    Masz prawo zażądać usunięcia tych daneych, ale właściwie jakich? Ja
    proszę o usunięcie danych o mnie? Ale własciwie kto to jest "ja"? mój
    telefon, mój nr IMEI, mój nr telefonu, identyfikator z googla, Imię i
    nazwisko (ale wtedy skąd mają)?

    Ogólnie sam fakt że sprzedają te dane ubezpieczycielom wydaje się
    niepokojący, zwłaszcza w połaczeniu z tym, ze w żaden sposób faktu
    wyrażenia bądź nie "zgody" nie jesteś w stanie udowodnić - jak
    udowodnisz, że nie kliknąłeś? Generalnie działa to w większosci apek, że
    jak nie kliknąłeś, to nie da się używać. Tu też jest w regulaminie
    napisane że niewyrażenie zgody uniemożliwia korzystanie z apki. Więc
    skoro używasz... to może i kliknąłeś.

    Shrek