eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleUbezpieczyciel straszy mnie wezwaniami do zapłaty za OC poprzedniego właściciela › Re: Ubezpieczyciel straszy mnie wezwaniami do zapłaty za OC poprzedniego właściciela
    From: Arni <a...@N...spam>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Ubezpieczyciel straszy mnie wezwaniami do zapłaty za OC poprzedniego
    właściciela
    Date: Fri, 13 Nov 2009 21:25:03 +0100

    Zapek pisze:
    > Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał

    > Krotko.
    > Zaplacic.
    > Niestety nie wypowiedziales umowy i ciaglosc przeszla na Ciebie jako nabywce
    > pojazdu.
    > Bylo juz nie raz na grupie.
    > Nic nie poradzisz.

    Poradzi, był gdzies taki artykuł o tym i zdaje sie nie ma wyroku ale
    ubezpieczyciele na wniosek kupujacego (dla wlasnego dobrego wizerunku)
    odstepują od pobierania skladki:
    http://www.rzu.gov.pl/skargi/najczestsze-problemy/Pr
    oblem_podwojnego_ubezpieczenia_OC_posiadaczy_pojazdo
    w_mechanicznych__55
    (szczegolnie ostatni punkt)
    genralnie google - "podwójne ubezpieczenie OC"
    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"