eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleUbezpieczyciel straszy mnie wezwaniami do zapłaty za OC poprzedniego właściciela › Re: Ubezpieczyciel straszy mnie wezwaniami do zapłaty za OC poprzedniego właściciela
    From: "Zapek" <z...@k...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Ubezpieczyciel straszy mnie wezwaniami do zapłaty za OC poprzedniego
    właściciela
    Date: Fri, 13 Nov 2009 21:40:50 +0100

    Użytkownik "Arni" <a...@N...spam> napisał

    > Poradzi, był gdzies taki artykuł o tym i zdaje sie nie ma wyroku ale
    > ubezpieczyciele na wniosek kupujacego (dla wlasnego dobrego wizerunku)
    > odstepują od pobierania skladki:
    > http://www.rzu.gov.pl/skargi/najczestsze-problemy/Pr
    oblem_podwojnego_ubezpieczenia_OC_posiadaczy_pojazdo
    w_mechanicznych__55
    > (szczegolnie ostatni punkt)

    Kupujac motocykl dostalem polise OC w TU Warta.
    Po jakims czasie dostalem wezwanie do zaplaty w TU PZU.
    Sprzedajacy nie powiadomil mnie,ze pojazd byl ubezpieczony w PZU.(1
    rata-druga zaplacilem juz ja).
    Nie pomogly pisma,ze inne TU,odwolania,prosby itd.
    Nie chcialo mi sie tez uzerac wiec zaplacilem tez 20pare zl dla swietego
    spokoju.
    Tak jak piszesz-widocznie sie da ale czy warto dla 20-40zl przy pelnych
    znizkach... ?
    No i dupy dal poprzedni wlasciciel w moim przypadku...

    --
    Zapek